Obwieszczenie o XIII sesji RM
O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
(t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1465 z późn. zm.)
Przewodniczący Rady Miejskiej w Głubczycach zwołuje XIII Sesję Rady Miejskiej
na dzień 26 lutego 2025 r. na godz. 15:00.
Obrady odbędą się w Urzędzie Miejskim w Głubczycach przy
ul. Niepodległości 14 (sala nr 23).
Porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Przyjęcie protokołów z obrad poprzednich sesji (XI, XII).
3. Interpelacje i zapytania radnych.
4. Podjęcie uchwał w sprawach:
- zmian w budżecie na 2025 rok,
- zmieniającej uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Głubczyce na lata 2025-2036;
- zmieniająca uchwałę w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów;
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu i dzierżawy nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Gminy Głubczyce na czas oznaczony do lat trzech;
- nadania nazwy ulicy na terenie miasta Głubczyce;
- rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Głubczyc;
- zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii na 2025 rok;
- wyboru ławników do Sądu Rejonowego w Głubczycach;
- ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych podmiotów oświatowych prowadzonych przez osoby fizyczne i prawne inne niż jednostka samorządu terytorialnego oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania udzielonej dotacji;
- wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy najmu nieruchomości lokalowej stanowiącej własność Gminy Głubczyce na czas nieoznaczony.
5. Zatwierdzenie planów pracy Komisji Rady Miejskiej na 2025 rok.
6. Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Głubczycach za okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 roku.
7.Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez Gminę.
8. Informacje Przewodniczącego Rady Miejskiej z podejmowanych działań w okresie międzysesyjnym.
9. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
10. Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania radnych.
11. Wolne wnioski i informacje.
12. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Głubczycach
Rafał Zwarycz
Głubczyce, dnia 19.02.2025 r.