Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Obwieszczenie o XI sesji RM

O B W I E S Z C Z E N I E

Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym

(Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z  późn. zm.)

Przewodniczący Rady Miejskiej w Głubczycach zwołuje X Sesję Rady Miejskiej

na dzień 18 grudnia 2024 r. na godz. 14:00.

Obrady odbędą się w Urzędzie Miejskim w Głubczycach przy

ul. Niepodległości 14 (sala nr 23).

 

1. Otwarcie obrad.

2. Przyjęcie protokołów z obrad poprzednich sesji (IX,X)

3. Interpelacje i zapytania radnych.

4. Podjęcie uchwał w sprawach:

  1. wieloletniej prognozy finansowej Gminy Głubczyce na lata 2025-2036,
    - przedstawienie projektu uchwały
    - przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie  przedłożonego projektu  uchwały

    - głosowanie nad projektem uchwały
  2. uchwalenia budżetu Gminy Głubczyce na rok 2025,

- przedstawienie ostatecznej wersji projektu uchwały budżetowej na rok 2025
- odczytanie opinii i wniosków w sprawie zmian w projekcie uchwały budżetowej proponowanych przez stałe  Komisje Rady Miejskiej

- przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie przedłożonego przez  Burmistrza projektu budżetu na 2025 r.,

- przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie opinii i  wniosków stałych komisji,

- dyskusja oraz głosowanie nad ewentualnymi poprawkami do uchwały budżetowej

- głosowanie nad projektem uchwały budżetowej zgłoszonej przez Burmistrza.

  1. zmian w budżecie na 2024 rok,
  2. ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego, ustalenia planu finansowego tych wydatków oraz określenia ostatecznego terminu dokonania każdego wydatku ujętego w wykazie,
  3. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu i dzierżawy nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Gminy Głubczyce na czas oznaczony do lat trzech,
  4. przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2025-2027;
  5. ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schroniskach dla osób bezdomnych;
  6. opłaty targowej;
  7. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy i najmu nieruchomości w obrębie targowiska miejskiego w Głubczycach, stanowiących własność Gminy Głubczyce;
  8. zmieniająca uchwałę w sprawie utworzenia żłobka oraz nadania mu statutu;
  1. przeprowadzenia referendum lokalnego;

5. Informacje Przewodniczącego Rady Miejskiej z podejmowanych działań w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania radnych.

8. Wolne wnioski i informacje.

9. Zamknięcie obrad.

 

 Przewodniczący Rady Miejskiej  w Głubczycach

 Rafał Zwarycz

 Głubczyce, dnia 11.12.2024 r.