Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Obwieszczenie o VII sesji RM

O B W I E S Z C Z E N I E

 

Działając na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609 z późn. zm.) zwołuję na dzień 2 października 2024 r. na godz. 14:00 VII Sesję Rady Miejskiej w Głubczycach. Obrady odbędą się w Urzędzie Miejskim w Głubczycach przy ul. Niepodległości 14 (sala nr 23).

 

Porządek obrad:

1. Otwarcie obrad.

2. Przyjęcie protokołów z obrad poprzednich sesji (IV, V, VI).

3. Interpelacje i zapytania radnych.

2.  Podjęcie uchwał w sprawach:

  1. zmian w budżecie na 2024 rok,
  2. zmieniającej uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Głubczyce na lata 2024-2035,
  3. zaciągnięcia kredytu długoterminowego,
  4. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszary położone w granicach geodezyjnych miasta Głubczyce,
  5. całkowitego zwolnienia od opłat za usługi opiekuńcze uczestników Projektu pn. „NIE-SAMI-DZIELNI – rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne – III edycja”,
  6. wysokości i podziału specjalnego funduszu nagród oraz trybu i kryteriów przyznawania nagród dla nauczycieli zatrudnionych w placówkach oświatowych Gminy Głubczyce,
  7. upoważnienia Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Głubczycach do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej,
  8. rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Głubczyc,
  9. zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii na 2024 rok,
  10. zmieniająca uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy nieruchomości, stanowiących własność Gminy Głubczyce na czas oznaczony do lat trzech,
  11. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy nieruchomości, stanowiących własność Gminy Głubczyce na czas oznaczony do lat trzech,

5. Informacje przewodniczącego Rady Miejskiej z podejmowanych działań w okresie międzysesyjnym.

6. Sprawozdanie z działalności burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania radnych.

8. Zamknięcie obrad

 

 

Przewodniczący Rady Miejskiej w Głubczycach

Rafał Zwarycz

Głubczyce, 25.09.2024 r.

Kategorie strony: Samorząd