Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Obwieszczenie XXIV sesja RM. 06 czerwiec 2012

O B W I E S Z C Z E N I E

 Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)

Przewodniczący Rady Miejskiej w Głubczycach

ZWOŁUJE XXIV SESJĘ  RADY  MIEJSKIEJ  W GŁUBCZYCACH

na dzień  6 czerwiec 2012 roku o godz. 15:00

Obrady odbędą się w Urzędzie Miejskim w Głubczycach (sala nr 23) przy ul. Niepodległości 14.

Porządek obrad:

1. Otwarcie obrad.
2. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
3. Interpelacje i zapytania radnych.
4. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu, sprawozdania finansowego za 2011r., ocena wykonania budżetu za 2011r. i podjęcie uchwały w sprawie absolutorium:

  1. przedstawienie sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu za 2011r. wraz
    z informacją o stanie mienia komunalnego,
  2. przedstawienie uchwały Nr 193/2012 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu za 2011r.,
  3. odczytanie opinii Komisji Rewizyjnej na temat wykonania budżetu za 2011r.,
  4. przedstawienie opinii pozostałych stałych Komisji Rady Miejskiej w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu i sprawozdania finansowego za 2011r.,
  5. przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Głubczyc,
  6. przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie opinii
    o wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Głubczyc,
  7. dyskusja,
  8. podjęcie uchwał w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Głubczyce za 2011r.,
  9. podjęcie uchwał w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Głubczyc z tytułu wykonania budżetu Gminy Głubczyce za 2011r.

5. Podjęcie uchwał w sprawach:

  1.  udzielenia dotacji Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. ap. Piotra i Pawła w Równem na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków,
  2. ustalenia sieci publicznych przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Głubczyce,
  3. ustalenia sieci i granic obwodów publicznych szkół podstawowych oraz gimnazjów w Gminie Głubczyce,
  4. przekształcenia Szkoły Podstawowej w Pietrowicach wchodzącej w skład Zespołu Szkół
    w Pietrowicach
    ,
  5. włączenia Publicznego Gimnazjum w Pietrowicach do Zespołu Szkół w Pietrowicach,
  6. zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć pedagogom, psychologom, logopedom i doradcom zawodowym zatrudnionym w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Głubczyce

6. Sprawozdanie z przebiegu realizacji „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu miasta i gminy Głubczyce” zgodnie z ustawą.
7. Informacje Przewodniczącego Rady Miejskiej z podejmowanych działań w okresie  międzysesyjnym.
8. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
9. Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania radnych.
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Zamknięcie obrad sesji.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej
           Kazimierz Naumczyk

Głubczyce, 30 maj 2012 r.