Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Karty Usług

Wydział Finansowo-Budżetowy

1. OPODATKOWANIE OSÓB PRAWNYCH, JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ SPÓŁEK NIEPOSIADAJĄCYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ PODATKIEM OD NIERUCHOMOŚCI – NR FB - 1
2. OPODATKOWANIE OSÓB PRAWNYCH, JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ SPÓŁEK NIE POSIADAJĄCYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ PODATKIEM LEŚNYM – NR FB - 2
3. OPODATKOWANIE OSÓB PRAWNYCH, JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ SPÓŁEK NIE POSIADAJĄCYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ PODATKIEM ROLNYM – NR FB - 3
4. OPODATKOWANIE OSÓB FIZYCZNYCH PODATKIEM LEŚNYM – NR FB - 4
5. OPODATKOWANIE OSÓB FIZYCZNYCH PODATKIEM OD NIERUCHOMOŚCI – NR FB - 5
6. OPODATKOWANIE OSÓB FIZYCZNYCH PODATKIEM ROLNYM – NR FB - 6
7. OPODATKOWANIE OSÓB PRAWNYCH, JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH , SPÓŁEK NIE POSIADAJĄCYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ ORAZ OSÓB FIZYCZNYCH PODATKIEM OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH – NR FB - 7
8. ODROCZENIE TERMINÓW PŁATNOŚCI, ODROCZENIE ZALEGŁOŚCI PODATKOWEJ, ROZŁOŻENIE NA RATY SPŁATY PODATKÓW ORAZ UMARZANIE ZALEGŁOŚCI PODATKOWYCH, ODSETEK ZA ZWŁOKĘ LUB OPŁATY PROLONGACYJNEJ – NR FB - 8
9. ZWOLNIENIA I ULGI PODATKOWE – NR FB - 9
10. WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ POTWIERDZAJĄCYCH DANE ZAWARTE W EWIDENCJI PODATKOWEJ PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, PODATKU LEŚNEGO, PODATKU ROLNEGO – NR FB – 10

Wydział Komunalno-Inwestycyjny

1. USTALENIE WARUNKÓW ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU – NR KI - 1
2. UZYSKANIE ZEZWOLENIA NA USUNIĘCIE DRZEW I KRZEWÓW - NR KI - 2
3. UDZIELANIE ZEZWOLEŃ NA ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO – NR KI - 3
4. WYDANIE OPINII O ZGODNOŚCI PROJEKTÓW PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI Z USTALENIAMI MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA TERENU – NR KI - 4
5. WYPIS I WYRYS Z MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA I GMINY – NR KI - 5
6. ZEZWOLENIE NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE
ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI – NR KI - 6
7. ZEZWOLENIE NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH I TRANSPORTU NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH – NR KI - 7

Wydział Organizacyjno-Administracyjny

1. ROZPATRYWANIE SKARG DOTYCZĄCYCH WYKONANIA ZADAŃ PUBLICZNYCH PRZEZ ORGANY GMINY GŁUBCZYCE – NR OA – 1
2. UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ -NR OA – 2
3. WYDAWANIE ŚWIADECTWA PRACY BYŁYM PRACOWANIKOM URZĘDU MIEJSKIEGO W GŁUBCZYCACH LUB ZLIKWIDOWANYCH GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH, KTORYCH AKTA ZOSTAŁY ZLOŻONE W ARCHIWUM URZEDU – NR OA – 3
4. ROZPATRYWANIE WNIOSKÓW DOTYCZACYCH WYKONYWANIA ZADAŃ PUBLICZNYCH PRZEZ ORGANY GMINY GŁUBCZYCE - NR OA - 4

Wydział Rozwoju Przedsiębiorczości i Rolnictwa

1.SPRZEDAŻ LOKALU MIESZKALNEGO na rzecz najemcy – NR RPiR – 1
2.SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI W DRODZE PRZETARGU – NR RPiR - 2
3.WYDANIE ZEZWOLEŃ NA ORGANIZACJĘ IMPREZ MASOWYCH – NR RPiR - 3
4.DECYZJA ZATWIERDZAJĄCA PROJEKT PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY GŁUBCZYCE – NR RPiR - 4
5.WYDAWANIE LICENCJI NA TRANSPORT DROGOWY PRZEWÓZ OSÓB TAKSÓWKĄ -TAXI (na terenie gminy) – NR RPiR - 5
6.W JAKI SPOSÓB UZYSKAĆ INFORMACJE Z EWIDENCJI DZIAŁALNOSCI GOSPODARCZEJ – NR RPiR - 6
7.WPIS DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ – NR RPiR - 7
8.WYDAWANIE ZEZWOLEŃ NA WYKONYWANIE KRAJOWEGO DROGOWEGO PRZEWOZU OSÓB - autobusem (na terenie gminy) – NR RPiR - 8
9. ZMIANY WE WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ – NR RPiR - 9
10.WYDAWANIE ZEZWOLEŃ NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH (na terenie gminy) – NR RPiR - 10
Wydział Spraw Obywatelskich
 
1. DOWODY OSOBISTE – NR SO - 1
2. PASZPORTY – NR SO - 2
3. SPRAWY MELDUNKOWE – NR SO - 3
4. REJESTR WYBORCÓW – NR SO - 4
5. NUMER PESEL – NR SO - 5
6. INFORMACJA ADRESOWA – NR SO - 6
7. ZBIÓRKI PUBLICZNE I ZGROMADZENIA – NR SO - 7
8. SPRAWY WOJSKOWE - NR SO – 8
Urząd Stanu Cywilnego