Karty Usług
Wydział Finansowo-Budżetowy
1. OPODATKOWANIE OSÓB PRAWNYCH, JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ SPÓŁEK NIEPOSIADAJĄCYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ PODATKIEM OD NIERUCHOMOŚCI – NR FB - 1
2. OPODATKOWANIE OSÓB PRAWNYCH, JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ SPÓŁEK NIE POSIADAJĄCYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ PODATKIEM LEŚNYM – NR FB - 2
3. OPODATKOWANIE OSÓB PRAWNYCH, JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ SPÓŁEK NIE POSIADAJĄCYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ PODATKIEM ROLNYM – NR FB - 3
4. OPODATKOWANIE OSÓB FIZYCZNYCH PODATKIEM LEŚNYM – NR FB - 4
5. OPODATKOWANIE OSÓB FIZYCZNYCH PODATKIEM OD NIERUCHOMOŚCI – NR FB - 5
6. OPODATKOWANIE OSÓB FIZYCZNYCH PODATKIEM ROLNYM – NR FB - 6
7. OPODATKOWANIE OSÓB PRAWNYCH, JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH , SPÓŁEK NIE POSIADAJĄCYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ ORAZ OSÓB FIZYCZNYCH PODATKIEM OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH – NR FB - 7
8. ODROCZENIE TERMINÓW PŁATNOŚCI, ODROCZENIE ZALEGŁOŚCI PODATKOWEJ, ROZŁOŻENIE NA RATY SPŁATY PODATKÓW ORAZ UMARZANIE ZALEGŁOŚCI PODATKOWYCH, ODSETEK ZA ZWŁOKĘ LUB OPŁATY PROLONGACYJNEJ – NR FB - 8
9. ZWOLNIENIA I ULGI PODATKOWE – NR FB - 9
10. WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ POTWIERDZAJĄCYCH DANE ZAWARTE W EWIDENCJI PODATKOWEJ PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, PODATKU LEŚNEGO, PODATKU ROLNEGO – NR FB – 10
- fb-1.pdf (101,44KB)
- fb-2.pdf (101,99KB)
- fb-3.pdf (105,25KB)
- fb-4.pdf (102,34KB)
- fb-5.pdf (101,86KB)
- fb-6.pdf (102,33KB)
- fb-7.pdf (101,81KB)
- fb-8.pdf (102,46KB)
- fb-9.pdf (109,78KB)
- fb-10.pdf (104,52KB)
Wydział Komunalno-Inwestycyjny
1. USTALENIE WARUNKÓW ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU – NR KI - 1
2. UZYSKANIE ZEZWOLENIA NA USUNIĘCIE DRZEW I KRZEWÓW - NR KI - 2
3. UDZIELANIE ZEZWOLEŃ NA ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO – NR KI - 3
4. WYDANIE OPINII O ZGODNOŚCI PROJEKTÓW PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI Z USTALENIAMI MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA TERENU – NR KI - 4
5. WYPIS I WYRYS Z MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA I GMINY – NR KI - 5
6. ZEZWOLENIE NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE
ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI – NR KI - 6
7. ZEZWOLENIE NA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH I TRANSPORTU NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH – NR KI - 7
- ki-1.pdf (100,23KB)
- ki-2.pdf (105,31KB)
- ki-3.pdf (104,58KB)
- ki-4.pdf (100,66KB)
- ki-5.pdf (99,29KB)
- ki-6.pdf (102,23KB)
- ki-7.pdf (102,22KB)
Wydział Organizacyjno-Administracyjny
1. ROZPATRYWANIE SKARG DOTYCZĄCYCH WYKONANIA ZADAŃ PUBLICZNYCH PRZEZ ORGANY GMINY GŁUBCZYCE – NR OA – 1
2. UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ -NR OA – 2
3. WYDAWANIE ŚWIADECTWA PRACY BYŁYM PRACOWANIKOM URZĘDU MIEJSKIEGO W GŁUBCZYCACH LUB ZLIKWIDOWANYCH GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH, KTORYCH AKTA ZOSTAŁY ZLOŻONE W ARCHIWUM URZEDU – NR OA – 3
4. ROZPATRYWANIE WNIOSKÓW DOTYCZACYCH WYKONYWANIA ZADAŃ PUBLICZNYCH PRZEZ ORGANY GMINY GŁUBCZYCE - NR OA - 4
Wydział Rozwoju Przedsiębiorczości i Rolnictwa
2.SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI W DRODZE PRZETARGU – NR RPiR - 2
3.WYDANIE ZEZWOLEŃ NA ORGANIZACJĘ IMPREZ MASOWYCH – NR RPiR - 3
4.DECYZJA ZATWIERDZAJĄCA PROJEKT PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI NA TERENIE GMINY GŁUBCZYCE – NR RPiR - 4
5.WYDAWANIE LICENCJI NA TRANSPORT DROGOWY PRZEWÓZ OSÓB TAKSÓWKĄ -TAXI (na terenie gminy) – NR RPiR - 5
6.W JAKI SPOSÓB UZYSKAĆ INFORMACJE Z EWIDENCJI DZIAŁALNOSCI GOSPODARCZEJ – NR RPiR - 6
7.WPIS DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ – NR RPiR - 7
8.WYDAWANIE ZEZWOLEŃ NA WYKONYWANIE KRAJOWEGO DROGOWEGO PRZEWOZU OSÓB - autobusem (na terenie gminy) – NR RPiR - 8
9. ZMIANY WE WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ – NR RPiR - 9
10.WYDAWANIE ZEZWOLEŃ NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH (na terenie gminy) – NR RPiR - 10
2. PASZPORTY – NR SO - 2
3. SPRAWY MELDUNKOWE – NR SO - 3
4. REJESTR WYBORCÓW – NR SO - 4
5. NUMER PESEL – NR SO - 5
6. INFORMACJA ADRESOWA – NR SO - 6
7. ZBIÓRKI PUBLICZNE I ZGROMADZENIA – NR SO - 7
8. SPRAWY WOJSKOWE - NR SO – 8