Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Obwieszczenie o VIII Sesji RM

O B W I E S Z C Z E N I E

                        Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)

Przewodniczący Rady Miejskiej w Głubczycach

ZWOŁUJE VIII SESJĘ  RADY  MIEJSKIEJ  W GŁUBCZYCACH

na  dzień 27 maja  2015 roku o godz. 15:00

obrady odbędą się w Urzędzie Miejskim w Głubczycach (sala nr 23) przy ul. Niepodległości 14.

Porządek obrad:

1. Otwarcie obrad.

2. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.

3. Interpelacje i zapytania radnych.

4. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu, sprawozdania finansowego za 2014r., ocena wykonania budżetu za 2014r. i podjęcie uchwały w sprawie absolutorium:

  1. przedstawienie sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu za 2014 r. wraz z informacją o stanie mienia komunalnego,
  2. przedstawienie uchwały Nr 141/2015 z dnia 27 kwietnia 2015 r. Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Głubczyce za 2014 r.,
  3. odczytanie opinii Komisji Rewizyjnej na temat wykonania budżetu za 2014r.,
  4. przedstawienie opinii pozostałych stałych Komisji Rady Miejskiej w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu sprawozdania finansowego za 2014 r.,
  5. przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Głubczyc,
  6. przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium za 2014 r.,
  7. dyskusja,
  8. podjęcie uchwały w sprawie  zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Głubczyce za 2014 rok.
  9. podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Głubczyc z tytułu wykonania budżetu Gminy Głubczyce za 2014 rok.

5. Podjęcie uchwał w sprawach:

  1. zmian w budżecie na 2015 rok.,
  2. zasad udzielania i rozmiaru zniżek tygodniowego, obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli oraz ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć psychologom, logopedom, pedagogom zatrudnionym w placówkach oświatowych Gminy Głubczyce.,
  3. zmiany uchwały w sprawie przystąpienia do realizacji wspólnego projektu w ramach konkursu Ministerstwa Rozwoju Regionalnego „Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego” współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.,
  4. członkostwa Gminy Głubczyce w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania „Płaskowyż dobrej ziemi”.

6. Informacje Przewodniczącego Rady Miejskiej z podejmowanych działań w okresie    
    międzysesyjnym.

7. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym

8. Odpowiedzi na zgłoszone interpelacje i zapytania radnych.

9. Wolne wnioski i informacje.

10. Zamknięcie obrad.

 

Przewodniczący Rady Miejskiej
           Kazimierz Naumczyk

Głubczyce, 20 maj 2015 r.