Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Informacja adresowa

Dane adresowe może uzyskać osoba fizyczna lub prawna posiadająca interes prawny.

Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Głubczycach ul. Niepodległości 12 pok. nr 1 stanowisko d/s ewidencji ludności, tel. 485 2178

Wymagane dokumenty: wypełniony „wniosek o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL, ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych”

Termin załatwienia: 30 dni,

Sposób załatwienia: Udzielenie odpowiedzi następuje na odwrocie wniosku.
Odmowa udostępnienia danych następuje w drodze decyzji administracyjnej od której służy odwołanie do Wojewody Opolskiego za pośrednictwem Burmistrza Głubczyc w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Opłaty:
- 5,00 zł – wniosek (opłata skarbowa)
- 30,40 zł – za udostępnienie danych, płatna na konto:
Urząd Miejski ul. Niepodległości 14 48-100 Głubczyce
BZ O/Głubczyce Nr 51 10902154 0000000 56 0000 127